Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

π. Εφραίμ : σε μεγάλα πνευματικά μέτρα

Τα παρακάτω γραφέντα που τα πήραμε από το vatopaidi friends δηλώνουν χωρις καμιά αμφιβολία ο αρχιμανδρίτης Εφραίμ βρίσκεται σε μεγάλα πνευματικά μέτρα . Διαλεγόμενος με τους δημοσιογράφους τους απεκάλυπτε την προηγούμενη ζωή τους !

Ολη η Ελλάδα τα έχει βάλλει με ένα πνευματικότατο άνθρωπο στον οποίο ο Θεός έδωσε χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος . Κατακρίνουμε δηλ. κάποιον και υβρίζουμε συστηματικώς ο οποίος έχει το προορατικό χάρισμα !!!
Εδώ ισχύει το " Ου ο Θεός εδικαίωσεν τις ο κατακρίνων ? " Πόσο μικροί πρέπει να αισθανόμαστε που κατακρίνουμε αυτόν που ο Θεός επροίκισε με τέτοια χαρίσματα ?
Πόσο ποιό χαμηλά θα πέσουμε ? Πρέπει να τρέξουμε τώρα να του βάλλουμε μετάνοια και να του ζητήσουμε συγνώμη .
Χθες το βράδυ παρακολουθούσα τις ειδήσεις στο ALTER(24/11). Το παρουσίαζε ο Χατζηνικολάου με βοήθεια από τους συνήθεις τηλεεισαγγελείς Τράγκα, Μακρή κλπ.

Σε κάποια στιγμή άρχισε ο Τράγκας να ειρωνεύεται τον π.Εφραιμ αποκαλώντας τον spiderman, superman, batman, είναι φοβερός κλπ. Τον διακόπτει ο Χατζηνικολάου λέγοντας του, πλάκα -πλάκα αλλά μεταξύ μεταφυσικού και ρεαλισμού όταν ο π.Εφραίμ μιλούσε με τους δημοσιογράφους έξω από το κτίριο (εξεταστική επιτροπή), μου ανέφεραν οι φίλοι δημοσιογράφοι , ότι αποκάλυψε σε μερικούς πράγματα που ήταν αδύνατο να τα ξέρει ο π.Εφραίμ.

Και λέω εγώ, αφού ο Χατζηνικολάου μίλησε για αυτό το θέμα (και το άκουσε το πανελλήνιο), για το χάρισμα που έχει από το Θεό ο γέροντας , τότε γιατί να μην μιλήσω και εγώ που το είχα ζήσει και το ζω όποτε σχεδόν πάω στο Βατοπαίδι…

Έτσι αποφάσισα , (ενώ σκεφτόμουνα να μην το κάνω), να δημοσιεύσω το άρθρο που είχα συντάξει.



Θα τολμήσω να γράψω για τον π. Εφραίμ. Όχι γενικά και αόριστα αλλά συγκεκριμένα.
Τολμώ λέω γιατί υπό κανονικές συνθήκες αυτά που θα πω είναι καλύτερο να μην λέγονται ή γράφονται. Συνήθως λέγονται μετά την κοίμηση του οποιουδήποτε Πατρός.
Επειδή είμαι φύσει δύσπιστο άτομο και πάντα ψάχνομαι, (και όσοι με γνωρίζουν το ξερόυν )θα ήθελα τα γραφόμενά μου να μην τα θεωρήσετε υπερβολές. Τα έχω διασταυρώσει δεκάδες φορές. Θα παραθέσω πραγματικά γεγονότα που έζησα και είδα(δεν μου τα είπαν άλλοι). Είναι αυτονόητο ότι ούτε ονόματα θα αναφέρω αλλά και ούτε για ποιο θέμα μίλησε ο γέροντας με τους προσκυνητές.
Από τις πρώτες φορές που επισκέφθηκα το Βατοπαίδι. Μια παρέα ήμασταν , φτάσαμε στη Δάφνη με το πλοιαράκι. Εκεί βρήκαμε το τον π. Εφραίμ να περιμένει το καραβάκι για να πάει σε μια γιορτή σε κάποια μονή. Τον προσεγγίσαμε , πρώτος ένας συνάδελφος μου. Μας μίλησε όλους ξεχωριστά για 2-3 λεπτά. Βλέπω τον συνάδελφο μου να μιλάει με τον γέροντα και ξαφνικά το πρόσωπο του φίλου μου να αλλάζει όψη. Έρχεται κοντά και του λέω τι έχεις. Αυτός συγκλονισμένος μου ανέφερε ότι ο γέροντας του απεκάλυψε και τον συμβούλεψε για κάτι που μονό αυτός και η γυναίκα του ήξεραν.
Μετά από ένα χρόνο σε συνομιλία μου μαζί του, βαθιά μεσάνυκτα για κάποιο θέμα, ξαφνικά μου λέει : και αυτό το πρόβλημα που έχεις με την γυναίκα σου οφείλεται σε αυτό και αυτό και πρέπει να κανείς αυτό. Πράγμα το οποίο ήταν αδύνατο να γνωρίζει. Δεν ήταν κάτι αόριστο, είσαι νευρικός ή φωνάζεις, κάτι δηλαδή που θα μπορούσε να με ψυχολογήσει. Σε εμένα αυτό έχει συμβεί ακόμα δύο φορές να μου αποκαλύψει γεγονότα που μονό εγώ ήξερα.
Μετά από 3-4 χρόνια πήρα και τον πατέρα μου μαζί μου. Στην πρώτη τους γνωριμία, θυμάμαι, έξω από την τράπεζα πριν το φαγητό άρχισε να του λέει πράγματα που δεν ήταν δυνατό να τα γνωρίζει, άκουσα και πράγματα άλλα που δεν ήξερα, οπότε αποφάσισα να μπω στην τράπεζα να τους αφήσω μόνους. Μετά από λίγο μπήκε και ο πατέρας μου έκπληκτος για αυτά που άκουσε. Μου ανάφερε ότι του είπε απίστευτα πράγματα για την ζωή του πριν πολλά χρόνια και τι πρέπει να κάνει τώρα για να νικήσει αυτά τα πάθη που οι περισσότεροι από εμάς επίσης έχουμε.
Πριν ένα χρόνο μαζί μου ήρθε και ένας συνάδελφος ιατρός. Ο γέροντας ζήτησε από αυτόν να τον εξετάσει. Μπήκαν σε ένα δωμάτιο μαζί με τον μοναχό που διακονεί στο ιατρείο. Σε κάποια στιγμή είδα τον μοναχό να βγαίνει από το δωμάτιο, τότε , γνωρίζοντας τον γέροντα , κατάλαβα ότι κάτι θα του πει. Βγαίνοντας έξω ο γέροντας και πάλι είδα το ίδιο ύφος που έβλεπα σχεδόν σε όσους γνώριζα τον γέροντα. Ήταν έκπληκτος. Μου λέει ο ιατρός θα σου πω μετά. Μετά από λίγη ώρα με προσεγγίζει και μου λέει: το τι μου είπε δεν περιγράφεται. Την ώρα που τον εξέταζα άρχισε να μου αποκαλύπτει πράγματα και καταστάσεις που μόνο εγώ και η γυναίκα μου γνωρίζουμε. Όταν το ρώτησε ο ιατρός , καλά γέροντα πως τα γνωρίζεις όλα αυτά, του είπε: ιατρέ μου εσύ με εξετάζεις αλλά εγώ με την χάρη του Αγίου Πνεύματος σε ακτινογραφώ γελώντας.
Αυτά είναι μόνο λίγα από όσα συμβαίνουν καθημερινά στο Βατοπαίδι. Το χάρισμα αυτό δεν είναι τυχαίο χάρισμα , το έχουν μόνον όσοι ο Θεός θέλει να το έχουν. Όσοι το αξίζουν. Ανεξάρτητα αν οι ίδιοι οι γέροντες αρνούνται ότι το έχουν από ταπείνωση
Έχω ακούσει από πολλούς για παρόμοια συμβάντα , αλλά επειδή όπως ανέφερα είμαι δυστυχώς δύσπιστος και θέλω να δω ο ίδιος , ο Θεός επέτρεψε να ζήσω παρόμοια γεγονότα.
Ας με συγχώρεσει ο γέροντας που η αδυναμία μου με οδήγησε στο να αποκαλύψω λίγα απ’ όσα ο ίδιος επιτελεί με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Η αδυναμία μου είναι ότι την αδικία δεν την μπορώ ειδικά για άτομα που μόνο καλά έχω να πω. Γι’ αυτό και πήρα την απόφαση να αναφέρω μέρος των βιωμάτων μου με τον γέροντα. Ο Γέροντας Εφραίμ για μένα είναι μια ευεργεσία από τις πολλές του Θεού μέσα από την ισχνή προσπάθειά μου για σωτηρία της ψυχής μου.
Ταπεινά
Παναγή Νέαρχος
Οδοντίατρος Ορθοδοντικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου